Oct 24, 2008

ALhAMDULLILAH

Alhamdullilah , akhir aku beransur sehat...cuma rasa lidah nie pait2 jer..
memula tadi g warta,..gi mcd..dah batur dah..udahnya kensel lak nak makan mcd..
aku g kedai kt tp post ofis..rescue ke apa nama kedai...aku tapau nasi..
lauk yg seperti dalam gambo....nak tau bapa hengget..rm 6.80..mak aii datuk..
punya le murah.nyesal lak aku..baik makan mcd je..lebihkurang je..
tp lepas makan..dah mask peyut..tak nyesal dah.

atas ni lak nama nya kuih lopez..
ni aku beli masa aku demam semlm ..beli kat cempaka food courts..Billion..
masa aku nak g beli nieh..aku naik lif..ke ting 2..
masa dalam lif..ade le sorg bdk nie baru masuk..
dah masuk taknak lak tekan button..nak naik ting bapa..
apa ingat aku penjaga lif ke..dah le aku demam..muka pun kelat je..
rasa nak tempelang je..dah le budak nya cinonet je..sekali aku lempang..terus ilang dr muka bumi nieh..
semalam masa aku demam..muka aku mmg mcm tak sudah..
kalo org tak kenal.mesti ingat ..mcm bagus je akak nie..muka bagak seh..wakkakkaa..
lepas isyak..aku terus selimut ..tido..malam along balik keroje ..ajak makan satay tak kose aku..tp lepas along tido..udahnya aku lak takleh tido..kul 3 baru aku leh tido balik..

ari nie dr pg aku sesorg je kat opis..bos semua mana tah..nasib depa takde..leh lah aku ..lentok2 kt meja nie..layan kepala..yg swing..

10 comments:

no need to reveal said...

wah bestnye kuih lopes...bila boleh makan nikuih ni hehe

neezareef said...

akan direquest minum ptg weekend..mak..nnti org bli pulut mak buat lopez ekkk..huhu...tau order je

CuTeMiUt78 said...

cian akak kan.. tapi alhamdulilah ler klu akak dah rasa ok.. dah lama tak makan kuih lopez tu. Pasal budak dalm lift tu, klu kita kat tmpt akak pun.. rasa nak lempang je budak tu.. heh..heh...heh

juelee said...

terliuq tengok ikan bakar haiiii

ct lavender said...

dapnya kuih lopez.. salah satu pebereto ku itu.. lama dah x makan..

Y@ZeD@ said...

sian kty..
sib baik ler dah nak sihat ye..

tkpe2, mkn ubat mesti cpt sihat..jgn pk2 sgt psl budak tuhh wat skit ati jer..

cheer up kak..

moralle said...

dah feel better sis ????? lopez tu very marvelous gitew :)

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam

take care and jangan lupa makan ubat yek..

sedapnya ikan bakar tu .. dah lama kite tak makan ikan bakar

PerantauSepi1306 said...

uikkkssss hat nasi tu memang nampak besh la atty.. hopefully u feel better lah today :D

lie_nurulz said...

sedapnya nmpak kuih lopez tuh..
nak buat xbape pandai..kui3.
tunggu balik kg nnt la.mkn puas2.