Sep 29, 2008

Ziarah pusara

pusara arwah abah ku..


alhamdullilah..
bersih pusaranya


selepas baca yassin..
kami semua sedekahkan alfatihah



Senarnya aku ziarah kubur nie
ari sabtu 27hb....
saje je pergi dulu..
sebab risau kot kubur semak samun...

sebab last aku pergi ngn akak 3 bulan lepas
tapi syukur sesgt..
sampai je kawasan kubur..bersih sangat..
lega sangat ati aku..
sebab takyah aku ngn akak nak kena cabut rumput bagai..
sbb kubur arwah abah ni cepat betui naik semak samun..
kalo 2 bulan tak jenguk pun..naik dah rumput semua..

ade seorg bdk lelaki yg lebih krg sebaya akak..yg kemas
memula aku cari ler penjaga kubur..lelaki yg agak berusia..
ucap terimakasih pd dia.
tapi pakcik tu ckp..adik tu yg bersih, kemas kan semua..
jadi aku sedekah skit kat adik tu..tak ramai org muda..yg rajin..
nak buat benda tu semua..

nanti pagi raya aku ziarah lagi kubur arwah abah..
al fatihah..semoga roh nya dicucuri rahmat..dan dtmptkan
dikalangan org-org yg beriman..amin..



kad raya kali ini diterima dari yazed & aida...
dari perantauan..semoga raya aida kali ni tetap ceria
walupun dimana aida berada

4 comments:

Big Mamma Bukhari said...

Assalamualaikum Kyatt..
Tq sudi singgah di blog T lagi...
Al-Fatihah bt Arwah ye Kyatt... Amin..
Esok T balik ke Pasir Puteh, Kelate.. doakan T selamat pulang, dan selamat kembali ke Temerloh ye kak.. Terima kasih..

moralle said...

Alfatiha, semuga roh arwah ayah atty di cucuri rahmat...

Cyberwira said...

saya doakan semoiga roh arwah abah awk ditempatkan ke dalam golongan org2 yg beriman.. alfatihah.. AMIN

Y@ZeD@ said...

alfatihah... semoga roh arwah abah kty dicucuri rahmat dan ditempatkan di golongan yg beriman..

slmt hr raya... tx ekk amik kad raya!!