Sep 5, 2008

Takut




Tengok ler banyakkan anjing.
kekdg lebih dari sepuluh ekor..
kancil aku dekat jer tu...

berdebar-debar jantung aku..
kalo aku turun je nak gi kete..
anjing punya ler banyak..

kalo dulukan..
aku sampai je..aku dok dlm kete..ekekekeke..
kekdg kalo ade ler bangla lalu.ke ..sesapa lalu ke..
diaorg ler tolong..halau kan anjing tu semua..

sebenarnya kan..sekarang..
anjing tu semua mcm kenal dah ngan aku..
kalo aku turun je kan..diaorg semua..gi jauh2..
diaorg semua lari..tak pandang aku semacam lagi dah..
tapi aku tetap takut ...hehhehe...

11 comments:

no need to reveal said...

yela besor2 anjing tu...memang takut..kalau kita pun takut eheeh

Ayong said...

wohoo teringat kenangan kena kejar anjing dulu...giler punya lari tak hengat dunia...alih2 bilapandang belakang..aik,dah tak de dah anjing tu!

sweethOneY said...

err
takotnya kak
sy mmg takot dengan anjing
klo terpaksa lalu tepi, dug dag dug dag je jantung.. :D

ains said...

huh,,,, klu ain pun takut bapa punya banyak hanjing da

atty's said...

ayong - mesti laju giler lari tu
honey - tu ler..honey..takut oo
ain - banyak ain..beribu2 lemon anjingnya

Wanita Anggun said...

kty citer psl anjing kn br kelmarin sy tdo mimpi kene gigit ngn anjing kak...
byk cam nie lah anjing nyer...
takut giler masa tu..tk dpt nk lari mane...
mujur gak mimpi..kalo btoi2 tktau lah saya..
msk paper utusan kot nnti...wahahaha...

LayarLara Legendary Of Journey said...

huk alloh sapalah gamaknya ternak anjing kat situ yee kty... hati2 ye... kang kene kiss plak ngan anjing itu..

atty's said...

nurul..lor nurul mimpi..kty yg jumpa pagi nie hah..

layarlara..tule..mcm ade yg ternak je kan..diaorg semua berjiran tuh..tgh meeting kot..nak buat aku bbq ekekekke

moralle said...

ayooooo anjing2 liar ni memang menyeramkan, kalau moralle sanggup tunggu semua tak de kat situ baru jalan, hehehe........

~ilyanie_usyuk~ said...

hadeyh....

seramnyer..
klo kite yg jumpa, mau x berganjak...

dok jek ctu...

hiks

juelee said...

aku pun takotttsssss anjing.. Kalau nak lalu tempat tuh ader anjing, sanggup ikot jalan jauh okayyyy.. Tak pun dok tunggu anjing tuh blahhh dulu...