Sep 10, 2008

SonoK





sONok..memang sungguh seronok
sebab tiap kali customer kol..tanya ade ke idak payment untuk
diaorg,,aku mesti cakap..banjer le..baru aku siapkan payment..
tak patut kan,,kira amik kesempatan..rasuah ke kiranya tuh,,ekekkeeke

yer le tu kira sebagai balasan aku ..
sebab aku yang siapkan cek..
tulis cek tuh...lepas tu nak kena lak antar kt bos,,

lepas tu baru le bos sign,,ekekekke..
kalo aku buat derk je kat invoice tu,,lambat le diaorg dapat payment,...ekekkeke..
kejam ke aku...apa salah nya kan,...

selalu memang diaorg kasi cokelat je ler..
atau banje kfc ke..mcd ke,,

yang lelain takleh sbb banyak kedai makan cina ..takan nak banje aku BA KU TEH LAK ,,
huhuhuuhh..tak lalu aku.

8 comments:

Catz said...

hamboii...atty..ko buat ala2 tol pulak ye..
atty duk mana ek??

ainsyanis said...

wah kak ty dpt cekelat... nak cikit

Anie said...

BEST LAH DPT COKLAT FREE

IBU KUMBANG said...

hwaa... lapar ngok coklat tu!

Umi_Aliesha said...

oooohhh...buat cam gitu erk....hiks!

KV said...

nak sikit!!

lily lotus said...

takpe rezeki jgn ditolak :P
tp klau nak belanja bak kut teh
wajib ditolak..heh

ras-adieza said...

kalau 10 cek lepas 10 kotak coklatlah dapat. sedapnyer...