Sep 2, 2008

ramai nya orang

ni hari sabtu kt carefour..aku beli selai baju je..
jenuh tunggu nak byr..


pasaraya bintang

sampai gak turn..


ahad ngn isnin..aku gi pasaraya bintang..
ahad tu ingat nak beli brg dapur..
sekali..mak aii..punya ler ramai orang..
beratur panjang ssssaaangaaaattttt,...
..takut tgk...
tak jadi ler beli,,tgk org batur pjg giler..

isnin pegi lagi..nasib le awal.tp jenuh gak tunggu turn..

8 comments:

Mieza said...

mana2 pasaraya sesak skrg ni kan...beli brg dapur...

mls nak beratur tu yg pg kedai runcit...:D

Ayong said...

pasaraya bintang kat bani tu kak? emm sabtu ahad, lepas mmg kat mana2 pun orang berduyun2 ramai....

cendawanintim said...

selalu jadi lemah semangat kalu orang ramai time nak bayor..huhuhu..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

orang br gaji kot kak...tu y rmai tu...ag 1..nk nyambut poser...

Mommy Lily said...

ala atty, semua soping complex cam gitu kan... jenuh beratur nk bayar...slmt bersahur!

Y@ZeD@ said...

kty, org2 tuhh sume misti nk beli stok utk sahur ngn berbuka tuhh..sekali harung terus shoppg kann, takdela sbuk2 nk crik brg lg time blik keje...hikss..

sama jer mana2 tmpt...

Catz said...

memang sesak le kak ty, catz pi giant hari ahad tuh kan..fuhhh..ramainya manusia..pelik betul..past beli anyak2..nak tunggu bayar mak oiii..jenuh lah..semalam pi econsave pun mcm tu jugak..packed dgn manusia soping, padahal hari bekerjA tuh...puhhh..rasa tak sanggup je nak pi supermarket bulan2 poser ni.

ainsyanis said...

huh sama la ain g ka4 ari tu kak ty.. dah la sesak.. cashier dier leh plak sembang²