Sep 11, 2008

Nasib boleh diharap

Semalam Aku nak kuar awal,,
baru je cadang-cadang
ade customer datang,,
dalam ati masa aku rilek2 tadi taknak dtg!
jadi kena ler aku layan ,..walupun dalam hati...
aku kutuk2..#$#$%$%$^%&^* macam2
dalam hati aku..
Balik ingat nak singgah BINTANG beli ikan talapia
terpaksa kensel,,
balik terkocoh - kocoh le masak,
nasib akak ngn adik ada..
akak tolong aku masak..
adik lak kena tolong iron baju aku...
nasib ler dia nak buat,nasib le baju murah,,,
kalo hangus dia iron pun tak kesah,,,hehehhe..

nota kaki: esok pun bos tarak,,,bos pun tadi seblom aku
balik ade kol,..suh kol semua customer..
kalo nak amik brg ari sabtu,,
sbb tade org nak tolong punggah semua barang tu,,
harap aku,...aku tolong....memang tolong...tolong tengok..wahhahaha,,

5 comments:

**KITE PUNYA** said...

Atty,

Oklaerr 2 ada juga yg menolong ..
Rajin aje si adik iron baju tapi cam sedih aje ngape yek???

green apple said...

teringat masa umur 9 tahun mak aku dah dera aku gosok baju sebakul every ahad, siap berdiri atas kerusi lagi nak menggosok sebab meja tinggi sangat.

Umi_Aliesha said...

wahh rajinnyer...kalo time kecik2 dulu emak suruh musti moncong jer...tambah2 bulan posa..

marinahunny said...

bagusnye tolong mak iron baju.......

Anie said...

senang dah kerja kalau budak2 dah besar kan..