Sep 2, 2008

Malam merdeka









malam merdeka tuh..aku ngn along
serta family along ade jemputan makan
kat pandan perdana..rumah adik ipar aku..
lepas balik dari sana..
terus gi billion nak tgk bunga api..
kitaorg sampai sana kul 11.30..gitu..
fir memula semangat sungguh nak merdeka..
asik nyanyi lagu merdeka bagai..
sudahnya masa bunga api ..dia takut lak..
lepas tu lapor lak lagi..terus gi Palma Cafe..kat Billion tu..
layan fir makan..sambil..bior kete yg banyak tu kuar dulu..
sebab jem nak kuar..

13 comments:

Umi_Aliesha said...

ohh ada bunga api erk kat situ...mlm tu ada ustaz akhil hay kan...umi kluar tp pi pasar malam....tgk umah mak k ty gelap..hiks!

PerantauSepi1306 said...

oooo ader munge api yek situ.. len kali leh pi... tak tau pun ader wat sambutan meriah camtu..

KV said...

waaa...pojek kv nak tgk bunga api mlm merdeka teraksa kensel. Huhu. Jeles ni!

atty's said...

UMI & PERANTAU :
A'AH KAT SITU EVERY YEAR MMG ADE BUNGA API..TP BAGUS CARA SAMBUTAN SECARA ISLAM..
PENGACARA SHAMSUL.ADE USTAZ AKHIL..

KV..NEXT YEAR LAK.TAK PUN TAHUN BARU NANTI..

AzurA said...

ler..kite takpi pun tengok..huhuhuhu sebab umah ada tahlil arwah...

juelee said...

Selamat berpose!!

ras-adieza said...

waa...best lah dapat sambut merdeka camtu.

moralle said...

best jugak tengok fire works sekali-sekali, meriah gitu :)

mummysyafie said...

cantik nyer bunga api..

selamat berposer atty

aNgeL pUTiH said...

kak ty.. angel tgk bunga api tuh dari umah jek.. btl la dari PKNS ekk?? duk putrajaya, tapi tgk bunga api dari bangi. bley g2? ihikss! :p

atty's said...

ooh nmpk ye angel..

Catz said...

eh..
kat situ ada bunga api ek??
kat pkns tu ke??
napa aku tak tau nih..iskkkkk..
next time nak pi lah..

Ena said...

smangatnye sambut merdeka ihiksss