Sep 21, 2008

Macam Hampeh je


nasi lemak nie aku beli...
masa tu aku kena migrain..jadi tak larat nak masak..
jadinya utk tahun ni 1st time ler..gi param..
beli ler nasi lemak nie..sbb tgk bungkusan cam cute miut..
mesti sodap ya amat..kot..

sekali masa berbuka...waaaaaaaaaaaaa
mana sambalnya..takan nasi lemak versi tak bersambal kot..
apa ler penjual ni..tuh pun tak alert..main tibai jer..
kuar lar mcm2 dari mulut aku masa tu&*&(^#$%@%@

nasib ler ada beli laksa...sekali lagi..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
laksa tak sodap lak..manis lak..cam bubur..adoiii..tobat tak pergi param..
dah ler 1stime..nak jejln kat param..

nasib le along mengobat hati ku yang lara..
malam tu along balik..along banjer..banjer ..apa lagi kalo
tak banje feveret makanan aku....murtabak...huhuuhuh...
puas ati dpt makan murtabak.............

8 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

paRam mane k.ty bli ni...nmpk cm besh..tp rs hampehh ekk..

no need to reveal said...

alahai mana sambal...nyanyuk la plak..puasa2 ni org yang berniaga ni..hmmm

Anie said...

anie lama tak makan nasi lemak..
cover...cover...kuatkan semangat..nak tahan sekurang kurangnya 3bln

PerantauSepi1306 said...

adoyaiiii.. mana leh nasik lemak xde sambalkan... ish... ish

green apple said...

makan nasik lemak takde sambal baru best okkkk. bersihhhh je jari jemari aku.

Mommy Lily said...

ala kesiannyee... knp la careless sgt tokey naisk lemak tu...atau sengaja ekk..?

len kali masak sendiri lagi best kan

Being Normal said...

tak baik meniaga mcm tu tau, nanti rezeki nak raya pun jadik tak berkat, slalu gak dgr criter makanan jual kat param; tak sedap dan kadang2 ada yg dah basi...

sweethOneY said...

sabar yer la kan kakk
beli lauk kat param ni mmg kena byk2 sabarrrrrr..lum tentu lg sedap