Sep 17, 2008

LEPAKING

akak men ladtop, dalam bilik mama dia..
taknak adik ngn fir kaco le tu..



Yehaa..selangor cuti hari nie
jadik aku ngn anak2 lepaking je kt umah
tadi kuar jap beli bahan2 nak masak
utk berbuka ptg karang
cadangnya ari ni goreng mihun je.

budak2 seperti bese duk umah..tenet ler
jd mama dia takde can lew
jap je dah 17 ramadhan
tak lama lagi nak raya dah.

12 comments:

Mieza said...

x kuar nyopping ker...kat SOGO n Jln TAR mseti ramai kan...kat JJ pun td ramai gak...

si kopet tu pun sbk nak beraya...x suka tul...:p

no need to reveal said...

wah best nya lepak2..hiks jeles jeles hehe

IBU KUMBANG said...

DAh beso anak akak yer, akak cam muda lagik!

ratna said...

anak akak tu mcm gadis misteri jer.. tak nampak muka dia pun..

Ayong said...

kita pun hari ni sehari suntuk lepaking kat umah.. :)

Being Normal said...

nasib baik awak tak gi kl, dgr criter sesak truk org kluar gi shopping raya

juelee said...

bestnyerr cuti arini...
tapi syoopping di KL mesti crowded.. Arghhh itulah die KL..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

naseb bek ibu N x men tenet...x ya N rebut2 huhuhhu...k.ty..hot mama...yeahh....

Kujie said...

cuti wat pe?

kuih raya ke? taik mata?
hehehe

alia said...

skrg nie intenet ngan manusia tidak bleh d pisahkn..

Umi_Aliesha said...

wahh...akak makin vouge...! Umi pun lepaking kat umah jer..buat nasi tomato...

eYaNacOMeY said...

tuelaa tu..jap jerr mase berlalu kan.. lagi xsmpi 2minggu nak raya dah.. xsabaanyee..Yah Weee.. :)