Sep 22, 2008

Tag dari nonie & kad raya

kali ni kena tag lagi...huhuhuhh..
tag kali ini. ..dari nonie..senarnya kty dah buat tag nie..
bagi taknak menghampakan nonie...kty copy paste yg kty dah buat tau

1. Berapa pasang baju raya anda taun ni dan kaler apekah?
baju raya tahun ni ade kot dalam 4 pasang..kaler yg aku ingat
sangat kaler grey....


2. Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?
makanan time raya nie aku minat lemang ler..nak buat sendiri tak dpt...

3. Apakah biskut raya kegemaran anda?
biskut cornflakes

4. Bape banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kat bebudak?
tak perasan..selagi ado orang mai umah..ade budak..kasi jer ler..tak pernah
baget..

5. Apakah aktiviti malam raya korang?
aktibiti malam raya...selalu malam raya..aku ngn along
ade ler kat jalan TAR..sopink kali terakhir..tapi kalo turn raya melaka
lak aktibiti malam raya berttuko lor.lpeas buka posa.kat bangi
kitaorg betolak balik melaka..sampai melaka..simpan barang semua..jalan2 kat town lak..

dapat kad raya dari akak ngn fafau



kty pun nak amik kesempatan utk kalian berdua..dan sesapa pun yang mengenali kty
jika ade kesalahan..harap dimaafkan yer..

4 comments:

mamaREDZHA said...

Slamat ari raya jugak 2 u!! mama pn nk wish slmt ari raya maaf zahir batin!!

x sbr nk balik kg nie... mood nk keja pn dh x der..heheh!!

umieadam said...

Selamat hari raya kembali
hati2 mamandu kelak

PuteriSatu said...

selamat hari raya dari akak n family...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sama2 laa kiterr bmaaf2an...