Sep 25, 2008

gunakan masa seadanya..

saat ini aku senarnya tengah kopek ikan bilis..
hari ni cadang nak masak nasi lemak ler..
sepanjang pose...nie lom makan nasi lemak lagi.
aritu masa tak sehat..ade beli nasi lemak..takde saambal lak..
jadi nya aku ngn tekun dok siang ikan bilis kat opis ni hah.
bos takde..nak tido takleh..apa ye aku nak buat..baru tingat ikan bilis..
apa lagi operasi mengopek ikanbilis nanti kt umah senang..tinggai masak jer..





okeh aku dapat ecard..dari sahabat aku..neezareef

dan ini lak kad dari cikr33n..
ini pula dari vender

ni lak dari perantau


dari faiza a.k.a umi_aliesha

kad raya dari ena



timakasih wahai sahabat2 ku ..atas ingatan..kalian..
selamat hariraya..

8 comments:

neezareef said...

kty memang tauuu..tebayang2 kty kopek bilis dpn pc

CuTeMiUt78 said...

sempat lagi buat operasi kopek ikan bilis ya.. byk nya dapat e-kard raya thn ni..

IdaShah said...

bagus tu x buang masa kat ofis..

Big Mamma Bukhari said...

Assalamualaikum kak..
Tq bagi T kad raya kat fp..
Raya kat mana tahun ni? t balik kelantan, kg hubby.. my sil nak kawin raya ke 3, kenduri raya ke 4...
t nak mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin pada akak sekeluarga ye.. semoga berbahagia di hari raya nanti..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

k.ty...x agak kopek ikan bilis kt ofis...cnfirm bau ikan kering ofis k.ty..huhuhuh

nurul said...

kty dasat tuh...ikan bilis pon leh kopek kt opis...ekekeke... mmg btoi2 mengisi masa lapang nie kak....

patutla bz sokmo jek.... sibuk kopek ikan bilis rupanya....ekekeke...

Ena said...

eh! kad raya ku ade jugak ihiks..
tima kasihhh

ainsyanis said...

hahahhaa kelakar la kak ty... kopek ikan bilis.... kak ty nak buat goreng... ker nak buat sambal to... hahahha