Sep 18, 2008

Bz

dapat award blog palin gila besh dari ayong nieh..
yer ke palin besh..palin gilo yer kot..
thanks yong..





walaupun bos aku lom masuk opis lagi..
ke tak masuk langsung..
tp aku bz sesgt nie..
byk hel nak kena cek..nak cek stok..
order brg..
semua Purchase Order kena settle..
seblom ari raya..
kalo tak kang ..mau tak approve lak cuti rayo aku..


12 comments:

no need to reveal said...

wah bz nya dia...buat kerja elok2 ye..aku ni bila la nak bz..ni duk hitung jam je ari2..ni nak nyanyi lagu kris dayanti ni(menghitung hari) hehe

alia said...

dahulukan mana yg lebih penting..

Anie said...

anie pun bz tp still blh mengulor..he..he..

znurulizatie said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Wanita Anggun said...

bz kak bz...
nk coti lama2 mmg kene settlekn sumer...

moralle said...

siap ngan yellow tag eh yang, betul-betul bz ni, selamat berbizian, same2 lah kite jugak....

Mieza said...

kena settle klu idak mlm raya la baru blk kg...huhu

:: p R i n c E s S _ N :: said...

slamat bkeje k.ty...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tapi nanti ari raya cuti panjang tu dik

Ena said...

bzla sgt tu ekekekek
bz wat blog ekk

juelee said...

bz ye...
nak coti lagi seminggu je.. relekkkkkkk

sweethOneY said...

hihi
buatnya bos ngamuk keja x siap, cuti tak approve..ish..jangan..jangan :P