Sep 28, 2008

bersahur kat SOHO

Fir mengantuk..tapi nak ikut gak..
order tomyam,telur dadar, nasi putih.
abis gak fir makan walupun ngantuk



Semalam bersahur kat SOHO
aku rasa tempat ni tak besh langsung..
nasi putih dia skit sangat..
apa ingat org diet ko..

leh semangkuk kecik je rasa..
besar tapak tangan fir je..
kayo ler tauke..leh gie haji balik hari...

aku tak snap gambo,,napa tau..
sebabnya ..aku pergi ler toilet sat
sekali masa balik dr toilet
ade lelaki lain..yg aku kurang kenal kat meja kami.
sedang borak ngn along..

aku pun duduk le...kat kerusi aku..
lps tu along cakap..tak kenai ke yang..
alamak sapa..

mamat tu lak..senyum2 je..
lepas tu cakap aku dah berisi..wakkakaka.
nak cakap aku dah gemuk takut kot..takut kena dushdush ngn aku..

rupanya kalo semua nak tau..
mamat tu sapo..
mamat tu pernah kasi aku surat cinta..
masa aku kat sekolah dulu rasanya ade 2-3keping kot dia kasi..

aku masa tu mana ler tau bercinta..aku form 2 ke 3 masa tu
jadi tak layan ler..

dulu aku panggil dia abg..u..wahahaha,,
semlm masa jumpa aku panggey dia ko je..
tanya bapa org anak dia ada dah,..dia pun dah gumuk yer..
along gak yg menten..tu sbb dia kenai..

tp mana dia tau itu aku ek..mana dia tau aku kawin ngn along..
mesti ade yg citer..

oh berbalik pasal anak.
aku tanya dia brp org anak dia ade..
dia cakap 2..org jer..
tapi dari dua dapur..makna nya dua cawangan ..
dia kawin..2

ishhh..nasib tak kawin ngn dia..wahahhaa..
tp aku tak borak lama ngn dia..malas campur malu kot..wakkakaka
dia buka co sndiri..kiranya org bisnes..kiranya dia kayo..sbb tu mampu kawin dua..

takper ler asalkan dia bahagia..

3 comments:

~Eila @ Along~ said...

wah sis..nak kat raya ni elok rapatkan silaturahim...sib baik tak kawen ngan di..sebab sis dpt hubby yg lebih baik dr die..selamat hari raya sis!

Cyberwira said...

dah hujung2 posa ni harusler makan kat luar je berbuka atau bersahur..nak masak dah malas ye..hehehe.

selamat hari raya pd atty sekeluarga.. maaf sekirany7a ada tersalah bahasa dan kata serta tersinggung hati dan perasaan selama perkenalan di alam maya ini...

ikhlas dr cyberwira

Ena said...

amboi atty..
dah berbuka diluar..saho diluar plak...
bestnye lahaiiii