Sep 23, 2008

Berbuka umah maklong & celebrate birthday

kek sampai dua..ekekeke..
satu dari anak2 maklong


dari kami



tgk tu berlambak hah baju..


ni salah satu baju raya aku..lawa ke?????


ari ahad 21hb..aku ngn family serta mak..
berbuka umah maklong..
selepas berbuka semua..dah siap solat..
kita semua sambut ler harijadi maklong..
atty doakan semuga maklong sehat selalu & murahrezeki..amin..
maklong aku ni tukang jahit..aku selalu kalo buat baju kurung mmg maklong yg jaitkan..
tapi utk thn nie..maklong tak terima tempahan dah..berlambak nak siapkan ..
kayo ler maklong..amin..mana tau kaya betui kan..

utk minggu ni lak..umah sapa lak ek nak berbuka..
yan kalo ko baca blog kty nie..
ko suh maklong kol ucu ek kompem kan..jadi tak minggu nie
nak berbuka umah pak cu...

10 comments:

Ayong said...

berapa pasang agaknye baju raya kak ty?? hehehehehe yang gantung tu chantek lah...ayu je kalernye...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

lawo r bj akak...sejuk jerkk color die...kenan N...

shafa said...

Happy birthday maklong...Senang nak jhit baju suruh maklong. Maklong mst bagi discount byk kpd anak sedara dia ni. Hantar lambat2 maklong blh terima bju atty, xyah nak nak pikir berebut ngn org lain dah.

Mieza said...

Hepi besday maklong...

byknya jahit baju...cantik baju ko...kaler lembut jer...:D

neezareef said...

wahh...ah cunnyaa baju kty..itu baru salah satu...agak2 ade bape salah bj raya kty nih..ehhehehe

atty's said...

neeza : wakakkakkaka...tu yg salah tu neeza

KV said...

wah, lawa baju raya!

sweethOneY said...

tu diaa..smpi 2bijik kek dpt :D

hihi, jd tailor masyuk kott..sbb sepasang dh bape kann...klo berpasang2? :D

nurul said...

dapnye kek tu kak...
hepy belated bufday utk maklong akak...

green apple said...

seriously, kek yang first tu, tulisan dia cantik.

bleh tak komen macam tu?