Sep 8, 2008

adeh..kelakar

semalam ahadkan..
lepas solat subuh , aku ngn akak semua..along semua
cont tido ler balik...
lepas tu dalam kul 8 camtu firdaus pun bangun..
dia jerit2 gak..aku dgr..
bangun pagi dah ..ekekkeke.
tp aku buat derk jer..lelap je mata ni..yerle ari coti..
elok rileks2 layan mata...
lepas tu dlm kul 9 camtu aku dgr senyap lak..
aku bangun ler..
tengok2 fir tgh sedap makan kat meja..
Aiikk..sapa lak amik kan nasi..
ingat kan akak.tanya fir..akak ke amik kan fir nasi..
sekali fir kata dia amik sendiri..hehhehe..
lepas tu siap ckp lak tu..dah 2x tambah..
siap bawa bekas lauk atas meja ngn air..
lepas makan..siap kemas semua balik ltk kat dpr
lepas tu leh amik lak agar-agar siap ngn sudu sekali
makan lak agar2...
lepas tu cakap..kenyang dah..
dalam ati ..dah besar dah anak aku nie...dah pandai buat apa2 sendiri....

14 comments:

no need to reveal said...

hehe..pandai pulak dia..tula anak kita yang si kakak tu cam tu gak..tp tak reti lagi amik nasi ..dia cuma bawak pinggan ke dapur..ok la tu..hehhe...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

da besa da fir..xlame ag ley jg akak...

aNgeL pUTiH said...

hah.. fir tak pose.. ekekekek..

atty's said...

angel..ekekke..fir selalu kul 4.30 bgn lepak tgk tb..lepas tu tido.kul 8 dia bangun sahur..ekekekke.

lily lotus said...

aah kejap jer dh besar anak2 ni ekk

MAMA IQA said...

bdk2 cpt je beso kan..pejam celik tgk2 byk benda dia dh tau buat

IBU KUMBANG said...

sweetnya fir!

Am said...

kadang kala kita pun tak perasan anak kita dah besar, macam Am jugalah hehehe

ps: salam perkenalan kembali dari Am ya

moralle said...

budak2 skarang ni cerdik, at certain age segalanyer they all kan bikin sendiri :)

LayarLara Legendary Of Journey said...

dah berapa umurnya ktys?

Mommy Lily said...

seronok kalau anak semakin pandai kan..semuanya dah boleh diharapkan

slmt berbuka !

atty's said...

dah masuk 5 thn ..layar..
bljr posa 1/2 day je..ekekeke..lepas makan pagi kul 8..ekekeke

Aleeya said...

bila anak dah besar nehh, terasa cam tak caya je kan..

sweethOneY said...

lahai
dan besar ek fir tu (:
pandai dah buat sme sendiri