Aug 5, 2008

ZOO

SmileyCentral.comSmileyCentral.comSmileyCentral.com
senarnya lama dah gi zoo nie..26hb..
tapi takde masa nak buat entry
fir ler sebuk ajak gi zoo,boleh dia
kata lama dah tak gie zoo..
dia lupa dah haiwan tu camner.
jadiknya 26 hb tu kul 8 kitaorg dah gerak
pergi zoo. ..mak sebuk kata..awal..
sekali sampai sana.punya ler ramai dah org
kiranya kitaorg sampai kul 9 camtu,
memula sampai naik train pusing satu zoo
lepas tu tgk show animal..
lepas abis show..kitaorg..apa lagi..jelajah satu zoo
jalan kaki lak..puas hati ler kali nie pergi..
abis satu zoo kitaorg round.Tepat kul 1..balik umah..
tapi rasa nya keadaan zoo banyak dah berubah
dari masa aku pergi tahun lepas..puas ati ler..pergi kali nie.
SmileyCentral.comSmileyCentral.com
Photobucket

Photobucket

Photobucket

6 comments:

viruspadu said...

aiseh

lama jugak saya tak gi zoo hihihih

mcm best la pulak

Beruang Madu said...

Sikit no gambar?? mana gambar beruang yg ramai ramai tu??

Aleeya said...

gi zoo tu

hmm tunggu damia besar sket nak gak bwk dia gi zoo..:))

Kak Yong said...

ramai kata zoo negara sekarang dah tak best sgt dah..nape yek??

Abang Long said...

Ya Rabbi, baru teringat ... sudah 15 tahun tak jengah zoo .... alahaiii

Wanita Anggun said...

uih rajinnya akak jelajah zoo lpas naik train...
kalo sy dh tk larat tu kak...
zoo taiping pon takat naik train jelah....hehe..