Aug 7, 2008

Tinted

SmileyCentral.comJumaat lepas aku ngn along gi tinted cermin kete kt Raytech Serdang,ingat nak buat sabtu..tapi takut ade hel...jadi balik keje terus pergi gak..walupun jalan agak jem..
punya le lama kan aku perap entry nie..ekekkeke..punya pemalas..nak upload gamba dr hp

amoi tengah kasi demo kat along..along tekun je dengar..aku malas nak dengar..
biasaler kalo tinted kan..lagi gelap..lagi mahai...ekekekkekek
SmileyCentral.com

eceh -eceh along ...ye ye o o je dengar..

ekekekkekeke..faham ke idak tu..kang kena tipus je..

lepas dah setuju pilih yang mana..

kitaorg pun blah cari kedai makan..

sebab lama gak nak tunggu kete siap..dlm 1 jam

walupun dalam kedai tu ade bilik menunggu siap aircond..ade astro..

tapi ade air kosong je..peyut lak bunyi2 lapo..jadi harus le cari kedai..kedai ni je jumpa,,

betui2 belakang Raytech nie..jadi ler dari takde

makanan kat sinikan..dihidangkan dalam kuali kecik..

terperanjat aku..memula..ingat mee kuali ke..ni semua makanan

letak dalam kuali..ekekekkekek..kalo orang tua2 ckp tak elok , makan dalam kuali..

tapi nak buat camner..lapoooo dah ..jadi harus belasah jer..

SmileyCentral.com

fir senyum je bila peyut dah kenyang..

lepas tu mula ler aktibiti melukis kartun..

fir suka lukis katun orang lidi..ekekekekekek

kalo org tengok..ingat rajin sangat ler belajar kan..hehhehehheh..

takperler..slow2..SmileyCentral.com

5 comments:

Umi_Aliesha said...

wahh k ty dah tinted..umi dah nk masuk sethn nih..x buat2 lg...tunggu org sponser..hiks!

Beruang Madu said...

Wahhhh tinted keta.... kat mana tinted tu yer?? Abg Bear nak tinted jugaklah... kat belah mana yg tinted tu??

Errr tinted tu apa??

atty's said...

re: umi..kalo harap kty..idak le..along yg tinted..dia yg sponser
re: bear..wakakkaa..kalo bear tinted..mau..tak nmpk apa kang..ilang kehenseman

My EzhanErfan said...

Tinted kete baru ye?

haJa*darLingZ said...

hehehe..sedap tau mkn dlm kuali tu...kt almnda slalu oder nasik goreng yg dlm kuali tu..hehehe