Aug 2, 2008

Sedap Ooo



sabtu..aku biasalor keje...orang len leh duk umah besh2..
tapi aku kena keje..bhusang..nie..
seblom gi opis aku pergi bfast ngn akak..
ingat nak makan roti canai kt kuali..
sekali kuali lak tutup..aiseh..mana nak gi nie.
pergi ler makan roti kat ani sup utara..
lidah aku ni ngn tekak nie takleh nak masuk..
sebab dah biasa makan roti canai kat kuali..huhuhuuhuh..
tak selera aku jadinya.udah akak tolong abiskan ..
akak dia bese ler..semua leh masuk..
nasib sampai opis..bukak drawer tgk ade biskut kat gambo tu..(sila rujuk gambo ye)
biskut ni aku beli kat bintang hypermarket kat area sg chua nie hah..
aku suka tau biskut ni sedap..betui rasanya..rasanya lagi sedap dari chipsmore.
kejap ade kejap takde tu..
kalo sesapa nak cubacari biskut ni cari ler kat bintang yer..kat tempat biskut2..
memang tak rugi..beli nie..

3 comments:

Mommy Lily said...

ooo sedap ke biskut ni? boleh la try lain kali tuuu

Kak Yong said...

mmg cedap cikut ni atty...tapi kalau mkn bk muak gakkan??
sama la kita..kena duty hari sabtu..uwaaaaa

dilaOHdila said...

atty salam....
shunteknya umah atty
ijou ghitew:-)
** aku? ala yang amik gambor tu lah (hehehhehe)