Aug 4, 2008

Sabtu lepas

Sabtu
sabtu aku kerja 1/2 day ...balik keje
siap2 semua lepas solat gi shah alam..
nak tengok baby akid.
senarnya aku tak reti jalan nak gi umah minamie nie.
Tapi aku main redah jer..memula ingat nak gi minggu depan..
tp minggu depan akak ade hel..jadi takleh nak ke mana minggu depan..
citer pasal nak gie umah na..puasler aku ronda -ronda shah alam tuh..
pusing2 aleh sampai GIANT jer..pusing2 je giant..ekekkekekek..
senarnya aku ler yg salah..leh lak aku ingat umah na kat sek 13..
rupanya sek 11..padehel senang je..balai polis shah alam..sapa yg tak tahu kan
tapi aku jer yang tak tahu..wahahhaha..
rasanya kalo len kali pergi lagi ..pun mesti aku confuse..sebab aku rasa sama je jalannya.
akhirnya lepas ronda2 dekat 1 jam..jumpa gak umah na..
dapat tgk baby akid yang comel..sejibik muka aniq..
tak lama lepas aku sampai ..fafau pun sampai,lama gak kitaorg kat umah na,sampai kul 5.30 gitu..
aku takdpt nak tunjuk gambo..lagipun tak byk snap gambo..sebab kamera digital aku dah rusak..harus buang dlm lubang jamban...hish..kalo kaya mana pun tak kan ler nak buang dlm lubang jamban lak kan..tu statement orang kaya tak hingat tuh..
simpan je ler..benda tu tak bersalah pun..handphone aku lak..along bawa gi keje nak repair joystick..jadi aku takdpt nak upload gambar yang tak seberapa ade tuh..
mungkin na ngn fafau ade..gambar2 tuh semua..

6 comments:

viruspadu said...

alaaa

nak tgk gambo huhuhuhuh

hiks :p

Udang said...
This comment has been removed by the author.
Beruang Madu said...

laen kali jangan buang dalam jamban kalau rosak... hantar repair.. karang tak pasal pasal jamban sumbat terus kena repair jamban pulak... hehehhe

Umi_Aliesha said...

haaa..setuju ngan mr bear..kes haru jdnyer k ty...

Aleeya said...

hu hu pusing2 giant..klo aku, dah terjah giant tu nyinggah gi soping duluk hehehehe

Web Sutera said...

Assalamualaikum,

ermm..apa nak kata hah? salam ziarah dari Web Sutera

http://themakan.blogspot.com
http://pasalbuku.blogspot.com