Aug 1, 2008

KLCC






senarnya banyak aktiviti minggu lepas, tapi setelah terjadinya tragedi july..(ekekekkekke )

banyak entry tak dapat aku buat, minggu lepas , lepas aku amik kete baru..aku try bawa gi ronda-ronda..jadi aku bawa ler pegi KLCC,

Sambil layan fir main-main kat taman, tapi dari penglihatan aku dah tak ramai ler yang lepak kat sana..bukan macam dulu2 lagi..kalo time coti mesti penuh parking kete..

masa aku pergi aritu banyak je lagi parking, lepas tu duit parking pun rasanya mcm dah murah,kalo dulu rm3 , masa aku pergi aritu rm2,

mungkin disebabkan kenaikan harga minyak, jadi ramai orang lepak je kat umah , atau diaorg naik pengangkutan awam kan.

nota kaki :- Don't believe all you hear, spend all you have or sleep all you want.

3 comments:

Aleeya said...

sonok jalan2 ke klcc naik kete baru ya...he he, nak itottt

ains said...

huhu... best ar... kak ty.... g jejalan... lama dah x g klcc nun... hehhehehe

tiey~ said...

wahhh....jalan2 klcc....
lama woooo xgi...rs jakun plak...hihihi