Aug 19, 2008

gi kenduri kawin

anak dara aku..
semua kata tak lama lagi aku lak
yang nak kenduri..wahhahaha

tengok ler fir..susah nak snap gambo dia..
saje je buat macam2 aksi..
K.ida & me..camne ade beribu kawan baru pun
tetap tak sama dgn yg lama..yg tetap memahami kita.
I luv u k.ida..ingat susah senang kita bersama dulu..




Ari ahad lepas punya citer..
aku ade jemputan kawin kat dengkil..
aku antara tetamu yang last sekali hadir..
memang aku saja je dtg lambat..sbb nanti orang
ramai..aku tak dpt nak sembang2 ngn k.ida lak.
masa aku sampai pengantin dah selamat bersanding dah pun..
org pun tak ramai..kebykan sedara perantin sendiri
tgh sembang-sembang..parking pun senang..betul2 depan
umah pengantin..
yang palin besh..sebab aku lambat dtg..kan..
jadi aku dpt berkat banyak..ngn dpt bekal kek lagi..
hehhehehe..aku bukan saje..tak nak dtg awal..
tp aku ade alasan-alasan sendiri..
k.ida pun faham kenapa..kan..kan...
untuk k.ida lak..tak terlambat..rasanya utk atty
ucapkan selamat harijadi& Selamat ulangtahun
perkhawinan utk k.ida ,semoga k.ida senantiasa
sehat walafiat,murah rezeki...dan semoga sepanjang kehamilan
ini..k.ida dipermudahkan..dan dpt baby yg sehat nanti,
dah bersalin koling2 yer..
dan akhir kata semoga persahabatan kita yg sudah menjangkau
16 tahun ini..akan terus berkekalan...

9 comments:

LayarLara Legendary Of Journey said...

kak aty.. cemana nak join nuffnang tu eh?

ains said...

yer ar kak ty... akak tu makin beso makin lawa.... hahahha.. jgn lupa jemput ain tau... hihihi

moralle said...

yr girl look so sweet, cam mak dia jugak :)

Aleeya said...

lawanya anak dara kty...

Catz said...

berkat tuh nasik bawak balik kan??

Catz said...

eh.anak dara tuh umur berapa tuh???
dah ada bopren lom??

haJa*darLingZ said...

ank dara kty sebijik muka kty...kty pun mcm org muda jek...cayalahhhh

Umi_Aliesha said...

k ty..anak ke? adik kot...ekekekeke...

marinahunny said...

huwaaa..dh ada anak dara rupanya kak aty...x lama dh nak smbut menantu...hehehe