Aug 19, 2008

Cuti Sekolah

oleh sebab cuti sekolah sudah bermula,
jadiknya..tentuler semua anak2 ade jer kt umah kan..
ari ni kan adik aku..bawa semua anak2 aku..maksudnya
anak-anak buah ler kepada adik aku..nie..
ari ni ucu bawa anak-anak buah nya gie jalan2..
sonok ler budak-budak tu semua.cuti sekolah
ade orang nak bawa gi jalan..mana ler agaknya diaorg nak pegi..
aku tak dpt nak bawa diaorg jalan2 kali nie..
takde cuti..lagipun kat opis takde sesapa nanti kalo ade org nak deliver barang.
jadiknya kena ler aku berkerja..ngn sesungguh-sungguhnya..
nasib ler kat opis bos minggu nie tak bapa masuk sgt..
masuk kejap lepas tu blah..jadi leh ler aku buat aktibiti bebas aku..ekekekek..
seperti biasa ler..tenet..tenet..tenet..bos pun dah arif sgt ngn aktibiti aku nie..
yerler..kalo takde tenet mau sewel aku kt opis nie sesorg...
ok kepada anak-anakku semua..enjoy yer..jangan nakal-nakal.
kang pening pala ucu ko...kepada ucu lak..tq sbb bawa budak2 tuh jalan2...
bukan skit ucu nak layan tu. ....muak ler ucu nya...
jangan mintak apa2 tau kat ucu...

12 comments:

Wanita Anggun said...

wah...syiok arr anak2 akak dpt brjln coti skolah ni... pegi manelah tu agaknya yer...

atty's said...

re : tu ler nurul..sonok le diaorg..tah mana ler ucu diaorg bawak tuh

aNgeL pUTiH said...

kak ty tak amik coti jugak ke?? hehehe

nasazfrog... said...

hai... ala sesekali musim cuti sekolah neh,, bawak ler dorag g jenjalan,,,

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

sonokla dorangkannn

juelee said...

opis sy pun kosong je sume pakat coti2 bawa anak2 jejalan.. saya takde anak, anak kucing pun takde, maka kena la jadik penunggu opis niey.. Sama la kiter!

Sue@MamaMaryam said...

salam..

tenkiu msk blog sy.. :) sy paling suka time cuti sekolah ni pasal jln raya beshh xde jam sgt..hehe lancar jek..

Alex Lacey said...

saya still cuti maternity...so dok melayan anak2 jugak la kat rumah ni hehehe....salam kenal...

nanonano said...

seb bek ank buah 5 org je tu,
klu ramai cam sy ni???
err..xlayan larr..hihi

MaR~ said...

salam.
tq akak sudi singgah blog sy yg dh bersawang itu. :)

bessnye g jejln.nk ikut bole.?tp sekolah sy x coti la!hihi

middaygeo said...

skrg musim cuti sekolah yer..patut la tak nampak budak2 pakai uniform pagi2..sgt ketinggalan

:: p R i n c E s S _ N :: said...

nk itot gak r jln2....akak x g bcotee ker??