Jul 28, 2008

New Saga

akhirnya penantian selama 6 bulan, akhir nya berhasil..ekekekkekek
berkat sabar aku, akhirnya aku berjaya gak dapatkan kaler idaman aku
sabtu aritu akhirnya saga aku kuar..tu tgk gambo along sbuk cek casis no..
Kuar je kete..aku terus bawa mak gi sopink..gi nilai 3, kamdar.bese le mak..
kalo sopink kalah den..
aku rasa berdebar-debar gak sebab lom pernah bawa kete auto..
selalu bawa manual..lepas tu kete kecik je..
try le jap.along bebel je kat aku..ngn takut3 kat aku.ade je tak kena..bila aku
drive..ok stop dulu..nanti aku citer lak..mana aku bawa gi kete saga..nie..
jangan lupa lawati my fotopages.

12 comments:

Wanita Anggun said...

kty, bau showroom arr..
plastik dh bukak lom kak?
ekekekeke

atty's said...

re : dah bukak sepenuhnya pagi semlm..wahahhaahah

AzuraloveNizam said...

bestnyer dapat keta baru..bestttt..

KV said...

wah, tahniah dah dpt kete baru. Mmg tension menunggu saga kan. Byk benor permintaan.

Umi_Aliesha said...

phewiittt..nak tumpang bleh? bw pi nilai 3 aaaa...cun aa k ty...dah ok ke drive auto? kacang jer kan? hiks!...

atty said...

re : umi..mmg dan2 tak sampai 10 minit..amik dah gi nilai dah umi..bawak mak kty
okeh dah umi..syiok giler.bawa auto

:: p R i n c E s S _ N :: said...

bau kdai laa....N suke color ni...ley bwk kiter jenjln...

haJa*darLingZ said...

ececeh...dh kluar keto baru yo...bole la bwk den g jln2...hehehe...

Aleeya said...

eiii syoknye dpt saga baruuuuuuuuuuu, konpem masih bau kedai kan, nak tumpang leh..??he he

tahniah dah ade kete baru yer
ni teringin nak beli kete baru gak ni, apakan daya, bajet tadak hehehehe

Kak Yong said...

aduhh atty..patut la bau kedai sampai sini..hehehehe
pandu berhati2 ye...

wanie said...

wah..best nye dapat keta baru...bila kita nak beli keta baru jugak ni

SueGinola said...

Kak..tahniah tuk kete baru..walupun sy lambat wish..arini sy tekad nk katam blog akak nih..hehheheh...insyaALLAH