Jul 2, 2008

my new pc

nie ler pc baru aku..dan dari sini ler nanti aktibiti berblog,beforum
aku..
akhirnya penantian aku yg punya le lama...
amik masa nak dekat 2 bulan..
banyak tul rintangan nak dapat kan..benda nie.
time tu ler bos aku tade..gi outstation..lepas tu coti 2 minggu lak
bigbos aku pindah umah baru..
lepas bigbos dah sign ..bos kecik aku lak coti..ade personal problem..
tapi..aku tetap bersabar..
dan akhirnya..sampai gak ke meja..aku..
aku sangat lerrr suka...hehehhehe..
boleh mula balik aktibiti berchatting ngn berforum..dan berblog..serta berfp niieh..
dan tuk pengetahuan semua..aktibiti aku..memang diketahuai bos ye kawan2...
dan bos aku yang sangat baik tu memang seedia maklum..aktibiti aku nieh..
kalo tanpa tenet ni..mau aku biol..sbbnya ...aku je sorg melayu dan sorg je pompuan keje sini..
ingat lagi masa memula masuk..bos aku tau, yang ajar aku..benda2 nieh..ehhehe..
tapi..walupun betenet..keje tetap jalan..dan yang penting..keje mesti berkualiti..
ok semua..kena chow..ade tender tak siap lagi..maybe 2 hari lagi..aku akan senantiasa online..
sekrang masa untuk buat kerja..

1 comment:

ima said...

akhirnye, berakhir sudah penantian kakak ku ini..selama hmpir 2 bln menanti..jgn lupe BUZZ org eh kalo x bizios kty...ku merinduimu...kehkehkeh