Jul 7, 2008

isnin yang bz



hari ni aku tersgt le bzios..dah le ahad ..(semalam) aku mai opis..siapkan tender yang bertimbun.
aku bawa akak ngn fir teman kan aku..tp fir ..cepat bhusan..asik bising je ckp bhusang..
tak leh fokus buat keje..
udahnya kol 4 camtu aku balik umah mak...lepas tu tinggalkan dia sekejap kat umah nenek dia.
lepas makan semua mai opis balik..baru ler leh fokus buat keroje..
dan akhirnya siap ler tender2 itu..lega sesgt.
bese le kan..awal bulan..banyak bil2 nak kena bayar.
jadik..nya aku kena le pergi tnb nak bayar bil letrik..utk 2 factory company aku nieh
aku suka kalo time kena pergi bayar mcm2..huhuhuuhuh.tau-tau je ler..
kalo bil2 aku..aku byr melalui cimb click..senang je kan..klik sana sini..susut duit..heheheh

3 comments:

Kak Yong said...

haah..kalau byr bil2 ni sonang klik2 je..hehehe pastu tgk baki..alahaiii..:p

atty's said...

re:kak yong ,a;ah kan..masa nak klik punya le senang..sekali tgk baki..nangis..huhuuhuh

Beruang Madu said...

busy?? kalau tak busy tu kerja apa yer?? dok umah jadi surirumah pun memanjang busy kan??