Jun 23, 2008

Akttiviti masa coti

aku masak tomyam bodoh 2 jer.
tetamu yg dtg malam tu..semua nie family belah along

sambil lepak..tgk tv..makan kopok bawang

petang sabtu , fir lepak tgk tb..citer mr bean


mihun goreng...rasa dia aku kasi c- jer..


ni ler restoren nya..
tgh renovate lagi nieh

Ari sabtu , macam bese le aku kena keje..
lagi aku kena courier satu document penting..urgent!!kalo tak aku nular dah..
kol skynet suh amik kol 10 ..udahnya aku nak balik dah , tak mai..pun
nasib le aku sabar gak menanti ngn asik kol tanya nak mai ke taknak.
lepas balik keje aku singgah umah mil aku amik fir..lepas tu kitaorg gi bintang
beli bahan2 mentah skit,sebab malam ade tetamu nak mai umah
lepas beli brg dapur singgah le mkn kt restoren baru ni..nama dia JELIRA SEAFOOD..
wahahahhahah..nak jadik citer..dah le kitaorg mmg haus..sampai terjelir lidah kitaorg tunggu ehhehe..nasib sampai..

nota kaki : gambo tak ikut turutan..wahhahahaha..yg atas sekali dah malam..gambo restoren tu lak time tghari..kira oraiit ler..tu kan..





2 comments:

dilaOHdila said...

SALAM ATTY..............
waduh restoran baru erk. Nama pun shuntek (hehehehe)
kat mana ni atty
** PC dah ok ke?
tq kerana sudi datang umah dilla

atty's said...

hai dila..salam..kat sek 7 tu..
pc lom ok..hari ni baru nak dpt..nak kena tunggu org it lak..buat networking..
tq gak sudi singgah blog atty